arg och ledsen!!




Blir så ledsen när jag får höra att du min lilla skatt är jobbig och dryg :(
Fick höra här om dagaen att ''nån'' undrade hur vi ska kunna skaffa ett syskon till fanny när hon är så himmla jobbig??
Hur fan kan man ens säga så??
Visst hon är överenegisk , lyssnar ingenting och testar alla gränser som går men hon är det underbaraste som finns!!!
Älskar henne över allt, visst att man kan ledsna ur i bland när hon aldrig lyssnar.....men va fan!!

Vem blir inte arg på sitt barn ibland????

Ett endaste litet le'ende och ilskan rinner av en!!
Hon är jätte jobbig stundvis men vilket barn är inte de???
Dom måste ju få vara barn,leka och ha skoj!!
Blir så arg när folk gapar och skriker åt henne när hon inte lyssnar :(
De blir fan inte bättre av att skrika och gapa!!!!
Hon är mitt allt, min älskade lilla skrutt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0