äntligen

Fy fan vilken jobbig dag!!!!
Har flyttstädat och haft Fanny med, stackars lilla skruttunge som bara får skäll när det enda hon vill är att hjälpa till :(<3
Blir bara lite extra(å inte så lite heller) jobb när hon sullar omkring !

Så kul när man får så mycket hjälp av folk........
Å nu menar jag inte bara en utan ni är flera.
Inte alla som behöver ta åt sig av dessa ord!


ja ja nu är det klart, ÄNTLIGEN :)
Bara lite tapet som ska upp men det fixar älsklingen i  morgon.
Du är verkligen bäst mathias, du (och nobbi)fixade hela flytten själv så jag kunde vara i nya å packa upp,
du städade nästan allt själv, finns ingen bättre än dig och jag älskar dig mest!<3
Har haft det riktgt lyxigt mot allt du har gjort, inte så att jag inte gjort nånting men jag har kunnat ängnat mig åt 'dom roliga sysslorna'
Inredningen och upppackningen.
Det är bra att vi hjälps åt med allt som vi gör :)

Nu blir det mys i soffan med mat och lite choklad,i morgon ska jag upp tidigt å jobba.
Fanny sover skönt i sin säng, tycker hon är så duktigt som sover helt själv i sitt rum utan minsta problem!
Fan hon har ju sovit med oss i nästan tre år.

Jag verkligen ÄLSKAR mitt nya hem!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0