alla moders dag!

Är totalt slut både psykiskt och fysiskt!!
Känner mig tom.........
Har varit så mycket nu och det kommer väl efter, fan man är inte mer än människa!

Är ju mors dag  som ni nog redan vet å inte fan känner jag mig som mor malin  :D
''Fattar  fortfarande inte riktigt att jag är en mamma''
Svårt att förklara hur jag menar så jag struntar i att ens försöka.
klart jag vet å förstår att jag är fannys mamma.......neee skulle ju inte försöka förklara blir bara massa svammel!

Trodde inte att jag skulle få nånting för som sagt har det varit en aningens mycket nu den senaste tiden!
Men när jag kom hem från jobbet stod en jätte fin blomma på bordet,värmde i hjärtat så tack mina underbaraste älsklingar<3

Svärföräldrarna kom förbi för att kolla på vårat nya palats så vi passade på att fika lite här hemma, sen åkte vi förb min mor med ett kort.
fanny har haft emma här några timmar så dom har busat omkring.
Tror fanny är lite små stolt över att hon äntligen har ett alldeles eget rum.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0