vart??

Vart är den 'riktiga' sommaren??
visst är det sol men va fan de är mitten av juni och kyligt i luften......
Inget badande alltså :(
Vill ju sola, bada och grilla massor!!!!

Nu behöver jag bara kliva upp tidigt en dag till sen är jag ledig en hel dag haha.
Ska bli såååå skönt att slippa kliva upp vid sex!!
De blir ju ingen lugn ledig dag för min skrutt fyller ju år så det blir ju kalasande för hela slanten :D
Är då tur man jobbar kväll dagen efter så man slipper lägga sig så jävla tidigt!
Sitter för stunden å väntar på Ingela,vi ska röka  och snacka en massa strunt.

Har jag nämnt att jag älskar min nya lägenhet??
Tror de ;p
Men jag måste bara få säga det Igen och igen!!!

''Jag bara älskar att bo här,de gör vi alla tre''

Mindre bråk och skrik,har ju lite mer yta så vi slipper vara upp i varandra hela tiden.
Fanny är på sitt rum mest hela tiden och leker, är så glad för min skrutt att hon äntligen fått en egen plats:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0