våran midsommar :)



Fanny plockar blommor till sin krans<3


...........................................................................................................

Hade en jätte trevlig dag och kväll i går :)
Vi började 'firandet' med massa god mat här hemma,det var vi,millis,lina,niklas och pappa.
Pappas köttbullar var nog godast på matbordet!
Efter maten begav vi oss fetmätta till lilltorpet där barnen fick dansa in midsommarn.
Dom var så söta,vart nästan tårögd när fanny dansade omkring<3
Dom som var mindre söta var alla galna vuxna som dansade omkring haha mna fick sig ett och annat skratt.
På kvällen var vi hemma här,barnen musdae chips och kollade på film.
Vi 'stora' satt i köket spelade kort och drack lite, vi fick sälskap av robert,märta och jocke :D

I dag mår jag bra förrutom ett smygande halsont å lite huvudvärk,tror jag börjar bli sjuk :(
Vet inte vad vi ska hitta på sen men nått lär det väl bli, fast jag kan nöja mig med å bara slappa oxå!


<3<3<3







.........................................................................................................

kortspel å dricka :P



Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Ni verkar ha haft ett underbart midsommarfirande. Jättefina kranasar också:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0