underbart!

Fick löning i dag å fick nästan 10000 mer än jag räknat med :O

SEMESTREERSÄTTNING!!!!

Gissa om jag vart glad??? :)

Har haft en riktig toppen dag med sol,bad,korvgrillning och pizza hos mammsen nu på kvällen.
Tillbringade  en si sådär 3-4 timmar vid ståntjärn och jag kan stolt säga att jag var i vattnet hela två gånger.
Fanny,Lina och Emma har haft jätte skoj, badat käkat korv och musat glass :)
Lite synd bara att Lina 'fryser' ut Fanny lite, man får vara me å säga att alla måste få vara med :)
Men så har det väl alltid varit när det gäller tjejer och när man är tre vad jag kan minnas.
Gör bara lite ont i hjärtat när min snuttis blir ledsen när hon inte får vara med<3

Hon somnade då fort nu på kvällen efter allt bus hela dagen lång.

I morgon är det midsommar :)
Blir käk här hemma med pappa, camilla,lina,eski och vi så klart :P
Lite öl å dans ska vi väl oxå hinna med.
Så synd att dessa härliga lediga sommardagar snart är slut :(
Fan för å vara timmis på sommaren!!!
Ingen semester, eller visst kan man vara ledig men då blir man ju pank........

Här kommer bilder i vanlig ordning!









.........................................................................................................................


PIZZA!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Ååå så himla härligt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0