tack alla!

Dagen har varit livad men super nice trots att man även känner sorgen i hjärtat :(<3
Pappa undrade om jag ville åka till farfar å säge hej då men kändes så fel ljust i dag när det är Fannys dag, vet inte om jag hade velat ändå men tror jag följde mitt hjärta och gjorde rätt??.

Har varit massa folk här hela dagen och fanny har busat omkring med Emma,Lina och nellie :)
Hon är jätte trött och en nöjd tjej efter alla presenter och allt skoj!
Nu myser hon i soffan med chips och sås(dipp'fniss') ska väl snart i säng så jag och älsklingen får mysa ner oss framför en film<3


Här kommer en hel del bilder på våran dag!













.................................................................................................

Lite av presenterna hon fick!








Tack alla för Fannys presenter<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0