orkar inte!

Känner mig helt slut och tom...........
Pallar inge mer!
Ont i ryggen och stel i nacken, jävla jobb!!!!!
Så skönt att man är ledig i helgen.
Nu blir det soffan,täcke,fryspizza,chips å lite godis plus en bra film:)
Mys med min Älskade lilla familija är det bästa<3


''ÄLSKAR ER SÅ HJÄRTAT VÄRKER''

känner mig så depppig och inte alls på topp!


FÖRTS TRODDE JAG ATT DU BARA GLÖMT MEN SEN NÄR JAG HÖRDE RESTEN FATTA JAG VARFÖR!!
SÅ NE JA SKIPPAR DE!


Nu har både Mathias och Fanny semester från dagis och jobb,mathias tycker nog det är skönt men Fanny kommer nog sakna dagis kompisarna! :)
Har ju ett litet hopp kvar om sommaren så hon får bada å ha skoj.
Ska väl se till å boka hotell och sånt så vi kommer i väg några dar,kolmården får det bli :)
Är lite små jobbigt med penningarna här hemma, dom räcker liksom inte till riktigt hahaha är ju så mycket som behöver handlas och så mycket som jag vill handla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0