minnen

lyssnar på gammla låtar och alla roliga,jobbiga,härliga,sorgsna minnen från förr väller över mig......
Fan vad jag saknar den gamla goda tiden!!!
Saknar er!!!
Fattar inte att livet vägar delade sig och särade på oss.
Vill ha det som var då tillsammans med det jag har nu!!!!!
Men man kan ju inte få allt,eller?? :(
Älskar det jag har nu men saknar mina bästaste kompisar från förr<3
Hur kunde det bli så här med oss???

Låten pojkar pojkar stämmer så sjukt bra!:(

Fan åren bara rullar förbi,börjar ju bli gammal.
Nästan 30 hur kunde detta ske utan att jag märkte det??
Var ju 20 nyss.........

Livet lekte,alla skojiga fester å mina underbaraste lina,sussi å jennie var med mig<3

''Allt vin vi pimplade,engelbrekt med min tant susanne''

......................................................................................................

Har kastat ut mina älsklingar så jag kan poppa musik å tränings cykla i lugn och ro :)

Lite bilder på min pippi långstrump<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0