KVÄLL

Långpromenad på kvällen,fanny cyklade men vart trött och gnällig mot slutet.
Stoppade henne nyss i säng för hon höll på och reta sin far till vansinne haha<3
Blir vä film här hemma snart, så jävla underbart att man kan leva normalt på sommaren utan massa fläktar hemma,utan sömnbrist och slippa klä av sig allt så fort man kom innanför dörren,underbart att kunna ha folk hemma utan att flyta bort!
Fattar inte att vi stod ut i fem år i den andra lägenheten??
Ne detta var det bästa som kunnat ske innna sommaren kom.
.................................................................................................................

Har börjat tröttna ordentligt på att bli behandlad så här!!!
Skiter it snart!
..................................................................................................................

Nu är det inte långt kvar till syrrans bebis kommer, ska bli skoj :)
Första gången man blir moster så det är på tiden.
Kul för fanny att få en liten kusin på min sida oxå.


Här kommer lite bilder som alltid.






Om jag inte haft er i mitt liv, ni som är min trygghet och mitt allt NU så hade det varit jävligt jobbigt att leva!
För en riktig familj har jag fan aldrig haft.
Har tänkt en hel del hur man blivit behandlad och bemött genom livet och så ska Fanny ALDRIG få ha det!!
Pappa finns där till fullo i dag men så har  det inte alltid varit :(
När han var med mina systrars mamma vart han hjärntvättat eller nått för han struntade helt i oss andra.
Och eftersom det vart som det vart kommer det aldrig bli som det en gång var........
 Nått är skadat för alltid men jag älskar dig pappa!
Jag vet att du gör allt för alla dina barn i dag.
Mamma du har alltid varit som du varit ingen ide att gå in på nått för du fattar i allafall inte!
Är trött på hur du alltid förnekar saker inför dig själv men det är ditt problem.
Känns som man  alltid kommit sist och betytt minst.......
Men fan borde ju snart vara van har ju alltid varit så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0