Kaos!






Fy nu är det kaos på jobbet!!
Tycker synd om samordnarna........

Nu är det bara en dag kvar tills min stora tjej blir tre<3

VART TOG TIDEN VÄGEN???

Jag fattar verkligen inte!

Ska förbereda lite nu ikväll till den stora dagen i morgon :)
Har ju haft hennes paket i skrubben och det vet hon men hon har varit jätte duktig och låtit bli dom.
Nu på kvällen sa hon  '' i morgon får jag mina paket''  å klart hon ska få de.
Min duktiga lilla bråkiga tjej<3
Hon har gjort allt för att reta upp sin trötta mor i dag haha.
Vi gick ut en stund på gården så hon fick cykla av sig lite energi och nu jädrans far hon i väg på stora cykeln som ingenting.
Hon hade ju lite problem med bromsningen men nu har hon fattat hur hon ska göra :)

Ja ljust ja hon hade ju glass med sig till sina dagiskompisar så när hon kom hem efter dagis berättade hon stolt att dom sjungit jamådileva för henne,och sen dess har hon  tjatat flera gånger att jag ska sjunga den så det har jag gjort för mitt troll .
Hon hade även fåt en present på dagis, hon fick välja ur nån låda dom har när nån fyller så hon kom hem med en rosa björn som nu ligger  och sover med henne<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0