kalas!


i dag efter jobbet åkte vi hem till mormor för att fira henne,hon fyller år i morgon:)
Gammelmormor(min mormor) var oxå där,hon har ju bara träffat fanny en gång så det var nog skojsigt för dom båda att få träffas! :)
Fanny inte det minsta blyg ropade på grammelmormor hela tiden.

Tårtan var jätte god och minst lika fin!

Har provat på tvättstugan nu,för jävligt att det kostar tre kr varje gång man ska tvätta men försöker tänka att hyran är ju så billig så det blir en extra hundring på hyran.
Känns bättre att intala mig det :P
var då bra torkskåp, kläderna var torra efter knappt en timme.









...........................................................................................................


TÅRTAN!!

Mormor 'arnes' tårta!



......................................................................................................................





Fan vad jag är trött på att vara jag!!
Vill inte se ut sååå här :(
Vill vara smal!
Varför fixar jag inte att ge fan i allt gott???
Ne nu jävlar måste jag ta tag i det här,mår ju dåligt när jag ska vara ute bland folk.
Känner mig fångad i min feta äckliga kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0