fattar inte!!

Vissa folk gör mig gaaaaaaaalen!!!
En annan gör allt men inte fan får man nått för de men fjäskas för andra funkar finfint de...........

Sen får du fan ta å växa upp!
Sluta vara så jävla ego och bara tänka på dig själv,se dig omkring och ta hand om alla i din närhet som bryr sig om dig!
Fattar inte hur man orkar för man får ju inget tillbaks.

........................................................................................................................................


Hade jag inte haft dig mathias och våran skrutt vet ja inte hur jag skulle pallat med allt?!<3


Snacka om att jag var trött när ja kom hem från jobbet :)
Slumrade in nån timme vid 8 så nu är jag lite piggare(men inte mycke)
Ska strax mysa ner mig och kika på en film.



''Den andra juli ska farfar begravas<3''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0