Farfars och farmors stuga<3

Fick nå ryck och tänkte att vi skulle åka till farfars och farmors stuga(som nu ägs av ann-mari med familj eftersom ingen av dom lever längre<3).
Var ju jätte många år sen jag var där så var ju lite osäker på om vi skulle hitta dit, men det gjorde vi :)
Himmla fint var det där och  alla minnen sen man var liten välde över en,var ju farfars favvoställe .
Är säker på att farfar är där och vakar ibland<3
Var även ner till vattnet så Fanny fick svalka av sig.
Vi fortsatte  förbi vid min faster som tur var hemma,har inte varit där på många år heller så hon vart nog lite paff när vi kom.
De bjöds på fika :)
Även min kusin Tony var där och hans lillkille som blir Fannys tremänning.
Skit gald att vi åkte iväg var ju inte riktigt vad man planerat när man vaknade i morse!
Fan åren flyger förbi, många gånger man längtar tillbaks till dom där barndomsåren när man levde i den förtrollade världen utan bekymmer.

Barndomsminnena har nått skimmrande magiskt stoft över sig!
Allt kändes så lätt och kul när man var liten.


''Saknar er farmor och farfar''
''saknar er mormor och morfar''

Ångrar att tiden fick en att glida ifrån er........
Önskar att vi haft samma kontakt som när jag var liten!

Bilder från stugan



'Baksidan av stugan och lilla lekstugan'


'nere vid skön´



Fanny å hennes tremänning

......................................................................................................




På vägen hem plockad vi blommor till Farmor men hon var inte hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0