ensam!

Äntligen är denna arbetsdag över!!
Har noll energi till att jobba i denna värme nu när jag gått å blitt förkyld :(
Huvudet värker men fan man har inte råd att vara hemma.
Hade behövt några veckor semester men som sagt är ju bara timmis så det är väl bara att jobba på år ut och år in :P
Längtar till min lediga vecka i augusti ..........en hel underbar vecka som kommer gå alldeles för fort :)

Är då halvt ledig i helgen jobbar bara söndag kväll, är ju begravningen på fredag så det känns ju lite tungt :(
Jobbigt att träffa all släkt men samtidigt lite 'kul' man ses ju aldrig.
Bara så synd att det ska vara under sånna ledsna omständigheter!

Är  helt själv hemma och kommer nog vara det hela dagen,älsklingen är i väg med nån polare och fiskar å min skrutt är hos farmor eftersom jag jobbat under dagen.
Sååå skönt att vara helt själv en stund.
Ska bara göra ingenting dom kommande timmarna.
Måste vila för som sagt mår jag ingen vidare.

Massa blandat svammel vart det visst haha


Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Ja jag har då verkligen lärt mig nu vilka kommentarer man inte vill höra som gravid! :-P



Ska själv aldrig mer kalla nån gravidis för tjockis eller säga att hon är jättestor!



2010-06-30 @ 09:59:07
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0