crusing



Igår drog falukalaaste igång med crusingen,var ner å kikade lite medans Fanny fick vara raggarbrud 'som hon själv säger' och åkte raggarbil med mormor, börje och några till.
Hon var så glad efteråt och helt till sig hela kvällen<3
kanske blir en liten raggar av min busunge?? :)
I dag ska hon sova hos farmor för vi ska kalasa lite,fan har ju inte varit ut sen i börja av detta år så det är på tiden !!
Ska göra ansiktsmask och sen slänga mig i duschen.
Min tjocka syster kommer oxå hit och sover(GRAVID) skoj :)
Bara för att man är på tjocken behöver man ju inte isolera sig som en del tycks tro.....
Nehe dags att sätta fart här hemma :)


.....................................................................................................................................................

Undra vilka ni är som följer mig VARJE dag vet att det är ett helt gäng som är väldigt anonyma av sig.
Många vet jag ju vilka ni är men sen är det ett gäng varje dag som man kan undra över?
är ni bara väldigt nyfikna jävlar  för ni skriver ju aldrig nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0