underbara dag<3


HAFT EN TOPPEN DAG, MED MASSA SKRATT,MYS Å RAGGARBILAR<3





Alla mina underbara sytrar har varit här och min far<3
Fick äntligen pilla lite på finaste Cindy-Lou.
Så liten å skruttig å som jag längtat!
Fanny var jätte snäll med henne trodde hon skulle vara mera på men inte :)

 
KUSINERNA I SAMMA KLÄNNING!
(Fanny på första bilden å Cindy på andra)





Finaste Petra med sin lilla skrutta<3


Fanny å Cindys fossingar<3




..................................................................................................

CRUSING!!!

Mot kvällen drog vi ner på stan, är ju den 'stora' crusingen här i stan i dag.
Har strosat omkring å kikat på bilar å bara umgåtts.
Så jäkla skoj å träffa alla samtidigt,önskar det kunde hända oftare men man får ta till vara på dessa stunder!









Massa bilder vart det visst :P

Älskar alla mina syskon mest!!!!<3


Kommentarer
Postat av: Moa :D

älskar dig med <3

2010-07-29 @ 14:51:46
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

låter som en super mysig dag:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0