svammel

Sista dagen på älsklingens semester......
Fan vart tar tiden vägen????
Ganska sjukt att man ska jobba å slita året om och sen få ca fyra ynka veckors semester,är de så livet ska va?
Jobb, jobb och åter jobb.
Lite mer semester skulle man då ha!!
Fick själv skriva på nå papper här för några dagar sen,fatta inte så mycket men chefen sa att det var bäst att skriva på.
De stod nånting om att jag inte kommer få nå mer vikariat......
Har ju med lasen att göra osv
Jag får jobba som timmvikarie men inget annat om ja fatta de hela rätt???
Skit tråkigt att återgå till den där skitvikarieförmedlingen!!!!!
Det hela innebär oxå att om de blir nån tjänst nånstans så får jag den om jag är lasad,vet inte riktigt om jag vill ha fast??
Å tänk om man får nånstans långt bort??
Nej fy skulle vara lättare om man visste vad man ville göra inom 'jobbfronten'.

Har badat nu på eftermiddagen/kvällen, har ju hittat en jätte mysig plats där vi får vara själva :D
Lite skog med små 'gömmor' där man kan sitta å sola, sandbotten,brygga å härliga vågor(åker massa båtar där).
Ett toppenställe!!!!
Klippte älsklingen där å sen vart att bada.
Sååå härligt att vi fått en hel del sommar i år,man känner sig så skön å sval när man badat ute.
Så frisk å fräsch på nå sätt :P
Ne nu är det dags att stoppa skitungen i säng<3


Längtar efter att få sniffa på lilla Cindy <3
På torsdag får jag då kanske se henne??.
se men inte röra för hon har nå infektionsrisk.
Hon hade även brytit ett nyckelben under förlossningen:(
Det upptäckte dom en vecka senare...........

Sen längtar jag som fan tills vi ska åka på vårna lilla semester!!!!!

När Fanny sover ska vi sätta oss med vårat nyinköpta nintendo wii :D


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

tiden går så oerhört fort hela tiden. sp tider man njuter lite extra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0