mÅNDAG,BLODPROV Å STÄD

slappar dag!

Började dagen med blodprov som visade sig inte vara så bra denna gång SUCK!!!!
Måste man dit nästa måndag oxå.......
MEN bara att gilla läget då det ändå inte gårr att göra nånting åt.

När jag kom hem bäddade jag ner mig i soffan å slumrade fram till halv tolv..... skönt :)
Mathias har jobbat och fanny har varit på dagis.
Efter min skönhetsömn tog jag tag i en storstädning här hemma sen var det bara att städa sig själv in i duschen.
Nu blir det matlagning sen mys med min lilla familj<3

fanny var så glad när hon kom hem från dagis,säkert haft jätte skoj med alla kompisarna hon inte sett på en månad.

I morgon blir det shopping sen på kvällen ska jag göra massa pajer frö på onsdag kommer alla mina systrar(med pojkvänner),lilla Cindy-lou å min far<3

SKA BLI SÅ SKOJ Å TRÄFFA DOM ALLIHOP!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fin blogg! :)

2010-07-26 @ 16:56:56
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-26 @ 17:26:46
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0