klagovisa

Lär ju klaga lite som jag typ alltid gör nu för tiden!
Känner mig så jävla värdelös.
Är på ett helvetes humör!
De kryper i hela kroppen :(
Vill ju vara glad å njuta av mina få lediga dagar å istället får man en arg depp period SUCK!!!!!!!
Jaja går väl över gör de ju alltid.
Är vissa saker jag retar mig som fan på men inget sagt ingen sur!!
Men skulle allt vilja säge några sanningens ord till denna jävla människa, tur man inte behöver träffa personen mer än nån gång om året MEN man får ju höra saker.........

Fan DU kan väl ge fan i å lägga dig i!!!!

Ne nu måste jag rycka upp mig och njuta av dom bra sakerna jag har omkring mig.

Älskar dig mathias å fanny mest<3

ÄR SÅ JOBBIGT MED MIN SKRUTTUNGE FÖR HON LYSSNAR INGENTING PÅ NÅN!

Vad jag än gör så trotsar hon mig,å nu tänker ni så är alla barn visst det är dom men fanny är en av dom som är snäppet 'värre'.
Hon är hur go som helst men kan oxå vara en riktig 'djävulsunge' fatta mig rätt nu!!
 jag älskar henne men det är sååå himmla jobbigt!!
Hon gör stayg hela tiden,lyssnar ingenting, gapar å skriker å slåss,klättrar på folk fast dom säger till kan fortsätta hur länge som helst...

Ingen ide att försöka beskriva!
Ni som känner henne fattar vad jag menar!
Är bara så jobbigt när jag ser avskyn i andras blickar när dom tittar på min äslakde lilla skruttunge som är full av energi och upptäckatlust<3
Blir så ledsen när hon försöker ta kontakt(som hon gör med ALLA hon ser) å vissa totalt skiter i henne, fan ett litet leénde eller ett litet hej kan ju inte vara så svårt????

Ne nu ska jag kramas med min älskade lilla skitunge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0