''jobbigt!"



Fan i går var det jobbigt att jobba!!
Varmt som fan.
Vart ett kvällsdopp så man fick kyla av sig, skönt värre :)
Har ingen ork eller lust att jobba nu när det är sommar,vill vara ledig ju :(
Göra massa skojiga saker.
Känner verkligen att man är otålig på jobbet och bara längtar till dom få lediga dagarna.

Gissa vad vi gjort i dag då??
STRANDEN så klart,badat, solat-försökt i allafall men solen har en förmåga att gömma sig bakom ett moln så fort jag kommer haha.
Vart även grillning,tacka vet jag engångsgrillar!!!







jag byter om :P


Längtra tills vi ska åka på våran 'mini' semester,ska bli så skönt att få komma bort och bara slappna av.
Inga plikter eller måsten.
Bara massa skoj ska vi ha.

Snart kommer min pingla,vi ska ha en liten date.
Är längesen vii sågs nu så vi har nog mycket att skvallra om??!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0