höst?

Trött å frussen, riktigt mysväder ute!
Soffa+täcke å en bra film är väl planerna för kvällen

Känns som hösten redan är här.........

I morgon är det dags för dagis för min skrutt,lite skillnad att kliva upp sex nu när hon legat till en 9-10 :)
Kommer nog vara jätte trött i morgon kväll??!!
Hon är ju en riktig suris på morgonen å vill helst inte lämna sängen så det blir en liten utmaning.
Nu ska jag få henne att städa på sitt rum,har hållit på nån timme nu men hon VÄGRAR.........
Hon gör ALLT utom att städa *suck*
Men jag ger mig inte, har hon plockat fram allt hon äger å har får hon allt ta å städa undan det oxå :D

Envis unge, envis mor!

ne lär gå in till min gaphals å se till att det händer nått så hon kan bada å göra kvällen sen<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaaa, äckligt kallt där ute. Får hoppas sommaren kommer tillbaka :)

2010-07-26 @ 17:35:13
URL: http://annaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0