akuten

När Fanny kissade i morse sa hon 'de svider när kisset kommer'
Tittade i hennes trosor där de va lite brunaktigt.
Ringt, ringt å ringt till vårdcentral men inget svar.
Till sist åkte vi dit å dom skulle ringa upp osv....... de hela slutade med att vi fick åka till akuten strax före sex nu på kvällen.
Varit där fyra timmar men typ ingen har fått komma in, varmt å jävligt!
Folk som ligger å vrider sig i smärta :(
Små nyfödda bebisar som vilar i snina mödrars famnar........
Neee fy fan för sjukvården!!!!
Mer folk behövs,sluta lägg pengar på allt annat skit å börja prioritera sånt som är viktigt!
Jävlar de är INTE lätt  att hålla en treåring still, Fanny är ju en av dom vildare ungarna oxå för den delen<3
Hon har stojat,skrattat,varit högljud och undersökt allt och alla.
Inge roligt med alla blickar man får.........
Men va fan ska jag göra hålla fast henne och knyta nånting runt hennes mun?????
Vi gav upp och åkte hem,känns för jävligt om det skulle vara nånting allvarligt!!
Men efter fyra timmars väntande å inget händer för nån...... plus att en sköterska kom ut och sa att det skulle dröja många timmar till.........
Dom hade en massa olyckor och annat som självklart måste gå före.

Ska ringa vårdcentralen direkt i morgon


Men känns inge bra som sgat om de är nått............

Ögoninflamation å ker hon säkert oxå på för hon lekte med en liten pojke som (tror jag) hade det....

Ne nu ska jag mysa med min underbaring<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0