vatten lek!



Fan vad kul det är när inlägget försvinner som man skrivit 'gggrrrr*
Känner mig bättre i dag men är fortfarande matt.
Fanny har varit hos farmor några timmar, bättre att vara där och busa än vara hemma med tråkiga mamma :)
Skönt att vissa ställer upp när man behöver! :D
När skitungen kom hem fick hon leka med vatten,blött men roligt.
Måste ju hitta på nånting med henne så hon inte klättrar på väggarna haha
I morgon ska vi(om jag fortfarande känner mig risig blir det bara Mathias och Fanny) på kalas till Emma som fyller fem år i dag.
 GRATTIS Emma :D

Det blir tre kalas denna vecka(tre för Fanny två för mig och Mathias) Först Emmas familj och släktkalas i morgon sen till helgen ska hon ha barnkalas och det blir nog jätte skoj för Fanny.
Blir hennes första 'riktiga' barnkalas utan mamma och pappa.
Fast vill Helena att en av oss är med så visst :D mitt troll är ju lite mindre än dom andra barnen, Emma fyller ju som sagt fem.
Och på lördag då fyller farbror Micke år så självklart ska vi dit och fira han-
Ska även försöka hälsa på systeryster som fått sin första egna lägenhet. 
Fattar inte att hon ska ha unge? :)
Men skoj å bli moster!
Men eftersom jag typ inga jobb timmar har denna månad så går ju jobbet först ''om jag får nått''
Fan inge kul å bli sjuk man missar ju jobb :(

Ingejobb=inga pengar=inte bra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0