Vårat nyår!!

Hade jätte trevligt på nyårskvällen!
Vart bättre än jag trott,inte för att jag trodde den skulle bli 'dålig' men den vart mer lyckad än jag trodde :D
Var hos Helena och Anders, barnen lekte och  vi vuxna drack goda drinkar käkade ost och kex plus smörgåstårta(Anders fyller år på nyårsafton) .
Många skratt och en hel del utspillda glas (fanny slog ut minst fem), stackars Helena fick bara städa och torka. Lillvoffsingen Dennis försökte lapa i sig lite grogg men det upptäckte vi så han fick vara utan.
Madde och Natte  som skulle ha en vit nyårsafton  dök upp som gubbarna i lådan och vart sen kvar,törstiga små liv det där mohaha
Knatade ut vid tiosnåret för att kolla in vårat fyrverkeri, Madde gnällde, natte frös och ungarna var kinkiga haha
Men det var fint.
Det enda tråkiga var att vi lära åka hem vid halv ett för älsklingen började bli fuller och han skulle ju köra mig till jobbet i dag.
Hade gärna varit kvar och festat vidare.
Självaklart så söp vi inte skallen av oss eftersom vi hade barn där(dom sov) men vi är ju vuxna och kan väl dricka lite gott!
Lika bra att skriva det för det är ALLTID nått pucko som ska överdriva och fatta fel.......

Tack allihop för en trevlig kväll!:D











Gott Nytt År!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0