tråkdag!!!!!!!!!!!

Fy vilken seeeeg och tråkig dag!!
Men så är det jämt när det är söndag :P
Har alltid ogillat denna veckodag.....................

Har rivit ut alla sängkläder(täcken,bäddmadrass,kuddar) och typ tvättat hela dagen eller ska väl inte ta åt mig äran för det är Mathias som är duktig :D
Så nu jädrans blir det rent och fint i sovrummet.
Fanny är trött och gnällig,hon hade ju hög feber i går kväll.
Min lilla skrutt som ALDRIG får vara frisk<3
Hon har för stunden bäddat ner sig i soffan med täcke och kuddar.
En riktig mysungen det där.
Var ner på stan en snabbis på förmiddagen och ssåg massa fint som jag vill ha!!
Får väl nöja mig med å drömma för denna månad blir en jobbig och  fattig månad :(


Ne ska väl hjälpa älsklingen lite haha,så han inte blir arg på mig när jag sitter här och latar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0