skojig dag med tårar och tuttgömmor

Iväg kom vi och skoj har vi haft :)
Fanny den lilla busungen tyckte att hon var jätte smart när hon jömde sin tutte för mamma i bollhavet :P
Men gissa vem som var ledsen sen när hon saknade sin gömda tutte??

Lilla Lina åkte kana in i nån så hon fick en liten spricka i läppen men efter lite tårar var det bra igen :D
Det har hoppats ,åkt trampbil, klättrats klättervägg och mumsats pankakor så jag tror dom små är nöjda.
Några tjut och tårar vart det allt från Fanny när hon innsåg att det roliga höll på att ta slut och vi skulle åka hem.
Stackars lillpluttan vill ju inte vara hemma, är ju jätte tråkigt!
Inget eget rum och knappt några leksaker, inte mycket att göra hemma för vårat energiknippe :(
Vill verkligen flytta nu så hon får sitt egna rum!










Fanny har fått både ny jacka och varma vinterskor i dag.





FAN!!
Har fått ont i halsen 'SNYFT' vill INTE bli sjuk!!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag får tacka för det :) Nja, jag börjar tvivla på att "den rätte" finns för mig därute. Jag hittar alltid fel. Jag får ta in på Birgittagården snart tror jag :P

2010-01-08 @ 10:40:38
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0