seg torsdag

 vilken satans magknip jag fick,måste vara maten.........
Är så trött på denna mage!
Folk fattar inte hur jobbigt det är :(
Man bir ju så låst kan liksom inte vara spontan,det mesta måste planeras.
Fan har man en dålig dag måste man ha tillgång till toa då allt nara rinner rakt igenom.
Värsta som finns är ju när man jobbar å det blir akut, ne fy fan för denna skitmage!!!!!!!!!!

Åkte till min mor vid tolv sen gick jag, Fanny och brorsan hem till oss,kallt men skönt med en promenad :)
Fixade käk och drog sen till citygross, hittade en lampa så jag är nöjd.

Bilder från dagen!



På väg till mormor


Kollar intresserat på när mormor syr.


hungriga.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0