NEEEEJ!!



Det vart lite för tyst så jag gick för att kolla vad skitungen nu hittat på.
Möts av en 'hemsk' syn började nästan gråta!
Fanny har fått pruttlera som hon tycker är jätte skoj MEN denna gång provade hon att ha det i håret..........





Satt som ett tuggummi, skit svårt att få bort!!
Tog en stund och ont gjorde det nog......
Dom sista 'smulorna visste jag inte hur jag skulle få bort, vill ju inte klippa av henne det lilla hår hon har :P
Ställde henne i duschen och tog massa vatten å kammade bort det sista(
lät enklare än det var :P)





bara satyg hela tiden en riktig liten Emil i lönneberga är mitt troll!!!


Kommentarer
Postat av: marie

haha tokunge. Skönt att ni fick bort de inte att behöva klippa!

2010-01-16 @ 21:03:47
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Anna

OH NO! Det kan inte varit lätt att få bort! Hoppas allt är bra!

kram

2010-01-21 @ 16:36:24
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0