Magsjuka,spruta och cellprov...

Två vändor till vårsentralen är nu avklarade!
Först var det ju Waranprov sen åkte vi hem och låg lääänge i sängen och myste alla tre<3
Vid ett for vi tillbaks, fanny fick andra svinsprutan gick ganska bra lite ledsen och några tårar men det gick snabbt över.
Själv hade jag ju tid  för cellprov,har ju varit jätte nervös men det kändes knappt.
Synd det vart fel :(
När hon skrapade på livmoderetappen började jag blöda..............
detta kunde innebära att jag måste dit och göra om det , hon sa att det kunde hända ibland och jag äter ju waran så jag blöder ju 'lättare' än andra.
MEN nervig som jag är blir jag ju skraj att nått är fel??!!

Sen fick jag höra att helena fått magsjuka HJÄLP det värsta jag vet!!!!!
Fanny var ju på kals där i går och även vi var ju där en stund :(
Så nu åker vi väl på skiten alla tre.
Fan bara jag hör ordet magsjuka så känner jag mig dålig 'inbillning JA jag vet'men denna gång slipper vi nog inte undan.


krya på dig Helena och hoppas småttingarna slipper eländet!

Nu ska jag förbereda lunchen, blir soppa urk'gillar inte :P' men ska ju äta det några dagar här hemma....
Har ju börjat vårat nya hälsosammare liv i hopp om att några kilo vill ge sig av ;D

Sen ska jag baka bröd göttans!

Kommentarer
Postat av: marie

Hoppas verkligen ni slipper magsjukan och att cellprovet gick bra!!

2010-01-18 @ 16:10:46
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0