lite om det å lite om annat






I  morgon kommer syrran hit så då blir det att kolla in om magen växt nått.
Känns så konstigt att hon ska få en bebis,svårt att först det hela.
Men skoj ska det bli, fan jag blir ju moster! :P

Har varit duktig och tagit mig i kragen 'det var på tiden' har ju inte framkallat kort på TVÅ ÅR gissa om det är mycket bilder, jag är ju galen i att fotografera.
Har rensat och rensat så nu är det klart för framkallning :)
Har även gått igenom alla kort från fannys första tid och sorterat för jag ska ju göra en första året bok, en sån där som man gör på datorn och sedan skickar man in en  en beställning och får hem en 'riktig' bok :)
Blir nog super fint när det hela är klart!
Svårats var ju att välja ut några få bilder har ju så många fina på min skrutt men det får inte bli för mycket då blir det bara rörigt.

..................................................................................................................................

Är så trött på att ha dåligt med pengar, ja visst har vi så vi klarar oss.
Men man drömmer ju om skojiga resor,saker man vill köpa och annat man vill uppleva.
Som det är nu ska det sparas och planeras en lång stund innan.
Tänker på vad man ska göra i sommar??
Kolmården förmodligen,tomteland blir av,kanske furuvik eller leksandsommarland eller båda helt enkelt.
Håller på och spar undan en liten slant,sen ska ju även jobb och ledighet matcha för mig och mathias så vi kan göra dessa skaker.
hade ju velat gjort en 'större' resa men får nog räcka med detta så får vi se lite längre fram (har en lite sparburk till det med):)
Huvudasken man gör roliga saker tillsammans<3
ska även försöka komma iväg till Jonna nu i slutet av februari eller början av mars, har lovat så länge nu så man fan skäms!
Sorry gumman men snart så :D
Även en kryssning har det fundilerats på men men vi får se hur det ser ut, en bio ska vi då kunna klämma in haha.
ne nu ska jag slänga ihop en fruksallad och sen ska jag sänga mig själ i ett bad och göra en ansiktsmask.
Mitt torra ansiktet skriker efter hjälp!
Är så torr så det fan hänger  skinn från hela fejan, har provat mycket men inget som hjälper:(



Min underbaraste skatt som jag älskar över allt<3


Kommentarer
Postat av: Fanny

jätte fina bilder, haha den längst ner var ju bara för söt :):):)

2010-01-28 @ 22:24:34
URL: http://fannybillefalt.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha ja! vad roligt :) bara viola som fattas då! :p

2010-01-28 @ 23:23:53
URL: http://fannybillefalt.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack!



Ha en bra dag! kram

2010-01-29 @ 06:37:57
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vilka söta bilder! :D

2010-01-29 @ 07:09:39
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0