jävla skit!!!!!!!!!!!

Jävla fuckings skit!!
Har blitt sjuk buhhääää :(
Gick till jobbet i morse trots frossa och halsont men nån timme efter jag börjat jobba kände jag att magen inte riktigt var som den skulle, bubbla och kokade och spyan satt inte långt ner.
Bet i hop och jobbade klart fram till lunch sen gav jag upp.
Nu har jag legat i soffan och sovit, fryser som jag vet inte vad.
Fan jag har inte råd att bli sjuk, måste ju ha mina timmar!
Blir så trött, hoppas jag blir frisk om si så där en dag eller två MEN ska det vara som det brukar är jag däckad en vecka.
Ne nu ska jag lägga mig igen.
Tror inte det är magsjuka utan nån förkylning som satt sig på magen, älsklingen känner sig oxå risig med konstig mage :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0