hur ska man göra??

Känns som om man börjar bli redo för en liten snart men samtidigt inte??
Har tänkt mycke men inte kommit fram till nått :P
Eftersom jag har missfallsrisk med dessa jädrans proppar så undrar man ju om de tar flera år innan man lyckas eller så??
Har ju haft två missfall innan Fanny så jag vet ju hur jobbig det är!!
Sen vill jag ha större lägenhet om vi ska ha en liten.
Man är även orolig hur det blir med jobb??
Får man vara kvar i vikarieförmedlingen??
Jag ska ju inte vara hemma 1.5 år som med Fanny utan tänkt att jag ska jobba från bebis är fyra-fem månader.
Ja mycket tankar är det!!
Måste ju ta sprutor varje dag oxå om jag skulle bli gravid, jobbigt värre för en som har sprutfobi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0