fundilerar

Känner mig bättre och bättre :)
Denna vecka är Mathias ledig hela veckan SKÖNT!
Kom väl upp sent i dag som alltid när Mathias är hemma, vill ju komma upp i tid för jag blir på as dåligt humör när man sover bort halva dagen.
Visst jag är morgontrött och har svårt att kliva upp men det är ändå skönast att starta dagen 'på morgonen' :P
Blir fel med Fanny å tycker jag.
Vet inte vad vi ska pyssla med i dag men nånting lär det väl bli?!
Är ganska 'varmt' ute bara 15 minus rena värmen mot vad det varit HAHA

Sitter och funderar hur man ska lägga upp semsetsre och ledighet i sommar??
Inte så lätt när man inte vet när jag får jobb och när Mathias får ledigt?????
Vill ju ha lite ledigt samtidigt så man kan göra nå skoj!

Ne nu ska jag slänga mig i duschen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0