dryg unge :P

Nu är Fanny på ett riktigt uruselt humör här hemma :P
Hon är nog trött efter barnkalaset hos Emma kan jag tro.
Hoppas hon somnar snällt så man får en lugn stund här hemma.
Är så nervig för i morgon!
ska ju göra cellprov(gynundersökning), tycker sånt där är skit drygt sen jag fick fanny :(
förr brydde jag mig inte, visst det är lite obehagligt att fläka upp sig för en okänd person men mer än så var det inte.
Men eftersom jag hade en sån jobbig förlossning så blir jag helt skakis bara jag tänker på att nån ska vara där nere och gräva :(!!!
cellprovet är klockan ett och på mogonen ska jag till samma ställe för att ta waranprov sen ska även Fanny få andra svinsprutan 'hoppas jag' hon ska ju inte dit förräns på tisdag i gentligen men va fan åka till samma ställe tre gången känns bara drygt så får se om hon får ta i morgon??
Nu sitter jag i väntans tider på Ingela :p lite snack å en cigg kanske :)

i morgon börjar vårat nya hälsosammare liv!!










Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Du ska se att det kommer att gå bra... =) Kram

2010-01-17 @ 20:18:30
URL: http://surfinbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0