DAGISET

Fanny vart eld och låger när vi kom till dagiset, dom sa att det var en riktigt social liten tjej och fröknarna verkade smått imponerade av att hon inte var det minsta blyg.
Hon tog komandot direkt och tjoade omkring, är liet fundersam hur det blir nu när hon måste samsas med många barn.
Hon blir ju så hysterisk när hon inte får som hon vill!
Skriker och härjar.
Ja ja hon måste ju lära sig<3
Känner då att jag inte pallar vara med på inskolningen så det får Mathias fixa!

Haha är smått rädd att hon kommer riva dagiset och köra slut på frökrarna :P
Hon är ju lite mer energisk än dom flesta och lyssnar tyvär inte när man säger till.

Själv kändes det lite si så där med dagiset, kan inte sätta fingret på det men lite fel kändes det.
Var även ganska skabbigt kunde jag tycka,jag ska då ge det hela en chans så får vi se?!


Nu är julen borta här hemma SKÖNT!!!!!!
Nu ska jag läsa lite för Fanny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0