Bvc och RÄTTVIK

Allt gick bra på bvc Fanny klarade alla 'test' :)

  Vikt 18 månader:        11.3
  Vikt i dag (30 mån):    13.3

   Längd 18 månader:     80.5
Längd i dag(30 mån):  94

På längde har hon växt en del sämre är det med vikten men så aktiv som hon är är det inte konstigt att hon är mager.
Sen är hon ju sjuk ofta och då går hon ner i vikt :(
Men allt såg bra ut inget att oroa sig över.


...................................................................................................................................................................................

Efter bvc åkte vi till rättvik och kollade in syrrans nya lya :)
Sen bar det vidare hem till min far, dit kom även Petra sen med min söta lilla kusin(fem månader)
Super go och rund, Fanny försvann när hon hade detta lilla klot i knät.
Mitt troll var jätte stolt som fick ha bebisen i famn hon pussade och gosade massor med lilla Jonatan<3
Jag myste oxå med honom så klart och sniffade massor, luktade bebis :)
Shit vad sugen jag vart på en till!
men de får vänta tills vi fått en trea sen är det fritt fram :P

BILDER!



************Syrran******************bebis***********






Kommentarer
Postat av: marie

otroligt skönt att allt gick bra!! och stort grattis:D

2010-01-14 @ 16:16:33
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0