BRÖDBAK!

Här hemma bakar vi bröd,älskar hembakat :)
Tycker köppt bröd är tort och tråkigt :P
Sen är det alltid kul att prova nya recept.

Inte hört nått om lägenheten än......
Jag blir galen på att vänta!!!
Visst var lägenheten inte den finaste, men Fanny måste få ett eget rum.
Den var ju ganska billig för att ligga på stan så den får duga i några år(om vi nu mot all förmodan får den??)
Jag menar, vi slipper ju stressa med att hitta 'drömlägenheten'......vi kan ta det i lugn och ro tills vi verkligen hittar rätt.
Jätte tråkigt att flytta men tror ju inte jag vill bo på samma ställe resten av mitt liv :P så flytta en gång mer eller mindre får kvitta! :)
Nu ska jag mysa med min energiska skrutt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0