ärlighet!!

 

ÄRLIGHET



Ditt äldsta hångel:  38......Ångrar JA!!!

Vad tycker du om kärlek? det bästa som finns<3

När kramade du någon sist? INTE länge sen många kramar varje dag av båda mina älsklingar.

Har du svårt för att bli kär? ja det var så tills jag träffade min Mathias!.

När kysste du någon sist? nyligen :P.

Är du singel? Jnej.

När fick du senast en komplimang? vet inte nån dag sen tror jag det var.


Har du någonsin



Hånglat med någon riktigt ful? ja flera på fyllan i mina ungdomsdagar........

Hånglat med fler än 50 personer? ja tyvär!! ett rop på bekräftelse när jag var yngre :(.

Hånglat med fler än 2 personer på en kväll? ja....

Gjort något riktigt dumt? självklart

Gjort något du verkligen ångrar? Ja några gånger å det ångrar jag djupt!.

Varit nykter på nyårsafton? japp :).

Åkt ambulans? nja inte vad jag vet.

Gjort något olagligt? hmmm ja det har väl hänt:P

Sagt jag älskar dig och menat det? menar det varje gång jag säger det!

Tar du droger? nej!

Vilka kläder sover du i? skulle vara trosorna....

Är du ensam nu? Både ja och nej...klart man känner sig ensam ibland...


Senaste personen som



Sov i din säng? Fanny.

Såg dig gråta? Mathias

Fick dig att gråta? min egen ilska när jag inte får som jag vill haha är en smula envis!.

Du gick på bio med? det var många,Fia,Sussi med systrar, Madde,Helena,Linnea,natte och en till tjej.



De senaste 48 timmarna har du



Gråtit? Nej.



Kramat någon? ja.

Pussat någon? ja.

Köpt någonting? ja men typ bara mat :P.

Sjungit?nynnat kanske.

Saknat någon? NEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0