Å DET ÄR SÅ MYCKET!

Massa saker som ska fixas:

  • Telfonsamtal som ska ringas(många sånna)
  • Rensa upp på vinden som ser för jävlig ut!!!
  • Stor tvätta,
  • Oroa sig över jobb....
  • Leta lägenhet
  • Alla kort jag INTE framkallat på snart två år....
  • Fannys första året bok.
  • Kolla igenom gamla datorn massa filmer på fanny från hennes första tid som ljudet försvunnit på som måste fixas

Och en massa annat skit.

Suck känner mig så stressad i skallen när jag tänker på allt :(
Både jag och Mathias är ju sånna där segputtar, drar på allt in i det sista.
Jag försöker se till så både jag och han gör det som ska fixas :P
Skit drygt att både ge mig själv och han en spark i ändna!
Skulle ju behöva att nån annan gjorde det på mig ibland!!
Man ska tänka på läkar tider och så börjar ju skruttan på dagis så lär ju kolla att hon har allt hon behöver i klädväg och namnmärka det.
Känns inte så där jätte bra med det dagis hon fick, har en gnagande känsla i magen.
Jag ger det en chans så får vi se, Fanny är då förväntansfull och pratar om dagis varje dag :)

Sen är det mycket tankar på en annan sak men det håller jag för mig själv!

Ska försöka hälsa på Ingela nån dag med,Fan nu är det dax....är ju saker som kommer i vägen hela fucking tiden :(
Kanske ett glas vin i helgen??
Beror på om man får nå jobb....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0