tråkdag!

I dag mår då min skrutt bättre, lite snorig men annars inge fel.
Själv känner jag mig lite si så där :P
Hoppas bara att jag inte blir sämre!

Väntar på min far och syster som kommer om en stund, känner jag dom rätt så blir det väl bara in och vända.
Lite tråkigt att pappa alltid är så stressad!

Fick bild på syrrans mage igår och nu börjar det allt synas att en lite bebis byggt bo där inne :)
Hon har om två veckor gått halva graviditeten, fattar fortfarande inte att hon ska ha bebis.
Måste ta tag i och röja på vinden snart  för hon ska ju få låna massa bebis saker men som det ser ut där ute nu kommer man inte ens in i förådet.
Urs ryser bara jag tänker på att jag måste ut dit och rensa upp.......

Ne nu väntar disken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0