ny kamera

Fanny säger ofta ' jag älskar mamma och jag älskar pappa' hon lägger extra betoning på älskar så det låter ju hur gulligt som helst!
blir varm i hjärtat varje gång hon säger så<3
hon har blivit så kramig och go min snuttis.

När vi satt i bilen i dag sa hon(som hon ofta säger) 'jag är fanny hanna natli(nathalie) daaals' sen sa hon du mamma är malin daaals.
jag frågade då sen vad pappa heter??
Tias makkarinen svarade hon glatt jag började skratta och frågade igen vad pappa heter?
Denna gång vart det tias  mandarinen lät så roligt så jag kunde inte annat än å  garva :)
Han heter mathias Pekkarinen.
Hon är så underbar med sina komentarer och meningar hon kläcker ur sig.

älskade lilla skrutt<3

Nu ska jag testa nya kameran jag köpte i dag, vart en  panasonic lumix dmc-lx3, har kommit fram till att den vekar bra ???
 Dom i butiken gav mig tillåtelse att ta hem den och prova den innan jag bestämmer mig :)
Så nu ska jag snart testa om den är så bra som 'den' verkar.....

Kommentarer
Postat av: marie

vad roligt!

Ja jag känner de också. Namnet gör sig inte rättvisa. dock har jag s¨n ångest över att lämna den blogg som jag började med. alla minnen osv men den kommer alltid att finnas kvar! stor kram och hoppas ni får en mysig kväll!

2010-02-12 @ 18:47:21
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0