Månadg var det väl? :P

Lika trött som vanligt mohahaha :p
första dagen på schema i dag, gött!
Måste bara komma ihåg å fylla i en timrapport så jag får lite löning sen :)

Fick en glad överaskning i dag oxå, det kommer rulla in nästan tretusen på kontot om nån dag.
JIPPI!!!
Var nått om att vi fått för lite bostadsbidrag 2008.
Inte ofta man har sån tur så jag är glad.
Ska lägga bort lite så vi kan åka till Jonna och hälsa på i slutet av denna månad, äntligen ska det ske ;P

Fick mig även ett gott skratt i dag,har beställt kläder och när jag packar upp dom så är dom STORA och då menar jag verkligen super stora HAHA
Tror jag överskattade mig själv denna gång, var länge sen jag hade kläder som jag drunknade i bokstavligt talat! :)
Älsklingen skrattade oxå gott.
Blir å sända tillbaks allting så får vi se om jag gör en ny beställning med lite mindre storlekar.

Nu är det bara tre veckor kvar tills skrutten börjar på dagis, gissa om hon längtar efter att få leka med alla barn? :)
Kommer göra henne gott att få vara där tre dagar i veckan och få leka av sig.


Ne nu ska jag lägga mig i ett varmt skönt bad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0