kalas

Efter jobbet i dag drog vi till Syrran för det var kalas för både Lina som fyller fem i dag och för Niklas som fyller på onsdag :)
Vart riktigt impad av millis tårtor :P
Måste komma på nå tiktigt bra så jag 'slår' dom nästa gång jag ska göra tårta hahaha.

I natt gick det inte så där jätta bra för Fanny, hade kommit lite kiss i sängen men det gör inget.
Hon är bara 2.5 år så det får gå i hennes takt, klart att man inte blir helt blöjfri på en gång, kroppen måste ju ställa om sig.
Förkylda har vi blivit alla tre här hemma :(
Till och med äslkling som typ bara varit sjuk  3-4 gånger under våra fem år tillsammans, han är en sån där som aldrig är sjuk medans jag och fanny jämt är sjuka.
Bara man inte bli allt för dålig till helgen när man ska jobba!
Är ju kris där jämt ändå, får dåligt samvete när det blir mycket åt arbetspolarna!
Men nu ska vi tänka positivt än är jag bara lite förkyld och klart jag INTE ska bli värre :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0