jävlar vilken bra film!!!!




Är nyss hemkommen från bion.
Jag och älskling har varit på AVATAR, så jävla bra film!
Bästa som jag sett på bio på länge :)
Den var lång och ont i röven fick man, inte dom skönaste stolarna precis HAHA
Men filmen var så fucking bra så det kunde jag uthärda.
Den var spännande,vacker,sorglig och så fanns det en gnutta romantik med en super bra film helt enkelt:P
Glad att jag såg den på bio så jag fick uppleva den på det bästa sättet,hade nog inte varit lika 'magisk' hemma på teven!















SE DEN!!!

Brorsan var hos Fanny, så tack snälla Robin detta fiksade du jätte bra så nu vet jag ju vem jag kan ha som barnvakt när det krisar haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0