dagis=bra!!

Fan denna vecka har varit kämpig, har släpat mig till jobbet i fyra dagar nu.
Snorig ,hostig och jävlig, inte har det blivit bättre av detta skitväder grrr snö å massa minsusgrader(närmare 27 minus).
Vill ju vara frisk nu när vi ska till örebro i morgon!
Hur ska jag nu orka leka på buslandet??
Ja tur jonna ska vara med så fanny har nån att stoja med :D
Skönt att komma bort även om det bara är en natt.
Bara två veckor kvar på mitt schema nu sen blir man timmis igen, INTE KUL men det är ju som det är........



Nu känns det bättre med dagiset för det visade sig att dom infört nått nytt, detta innebär att fanny har rätt till minst 20 timmar i veckan :)
Hon behöver inte gå hem före lunch utan kan vara med en heldag även om jag inte jobbar.
Å dett är ju inte för att jag ska få ledigt!!!
Jag har gärna min skrutt hemma<3
Neee det är för hennes skull, hon tycker ju att det är superkul på dagis!
jag menar hur förklarar jag för henne att hon inte får vara där på en vecka för att mamma jobbar kväll eller inte har nå jobb??
bättre hon får vara där några dagar iveckan, är ju det hon vill.
Hon är så nöjd när hon kan leka å härja med allt spännande dom har där och inte misnt sångstunderna.
hon älskar att sjunga och nu får hon dansa å sjunga med massa små kompisar, underbart ju :)
Nej dagiset är för henne...... inte för att jag ska få ledigt om nån tror det!!
Barn behöver stimuleras och hon har nu blivit så stor att hon vill ju vara med kompisar ibland än bara vara med mamma.

Dagis har inte varit nått för oss förrut när fanny var mindre men nu är det perfekt med  några dagar(6 timmar/dagen) i veckan.

SAKNAR min skitunge nu har ju inte sett henne sen igår morse, men snart så är hon hemma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0