Dagis+ arg!!

Fannys första dag på dagiset har gått jätte bra :)
Hon har sjungit,lekt och slagits :P
En pojke hade knuffat och sparkat på henne då hade hon gått jätte nära han och sagt med arg röst: du sparkar inte mig och sen sparkat tillbaks haha
Tur hon försvarar sig.
Nu här hemma är hon allt annat än rolig!!
En riktig liten gnällspig är vad hon är<3
Har väl varit mycke att ta in.
Blir soffmys resten av dagen!
Är ju inte så pigg jag häller,hostar och hostar.
Var jobbigt på jobbet i dag, fan vilken jävla kyla :(
.....................................................................................................................................................

En ska med den här dagisgrejen gör mig så jävla förbannad!!!!
Eftersom jag är timmvikarie (jobbar som minst en deltidare) så kallas jag  för  arbestlös......
grrr vad då arbetslös?? de är jag så fan heller!!
Detta innebär att om jag jobbar massa kvällar på rad så får Fanny inte vara på dagis, hur bra är det att de ska gå en vecka kanske två tills nästa gång???
Tycker väl att hon kan få vara där nån dag i allafall!
Man betalar ju i allafall samma peng vare sig hon är där eller inte.
vet att vissa ''dagisar'' kan vara snälla och möta en i sina behov(även om dom inte följer reglerna)
Men  INTE vårat dagis :(
fanny behöver rutiner, och att få leka med alla sina kompisar!
Hon kommer bli jätte ledsen när hon inte får gå .....
Men får väl ta till 15 timmars regeln och lämna henne vid halv nio och hämta vid halv tolv så hon åtminstonde inte får så låååånga glapp......
.....................................................................................................................................................


Å så var det bilen!
Fördelaren som skurit sig så det hela slutar på minst tvåtusen *SUCK*
Jätte skoj när man inga pengar har......
Hur ska man hinna spara till våran resa i sommar om man får sånna här utstickare med utgifter :(??
Å med våran vanliga otur blir väl skatten på flera minus så man får betalat tillbaks!
Nehe jag är inte bitter!!
bara bita ihop och vara glad.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0