Alla <3 DAG I DAG DÅ!!!

Kan erkänna att dagen började uruselt!!!!
Trodde jag skulle få sovmorgon för så var det bestämt........
Men av nån anledning så 'glömde' mathias det 'grrrr'
Fanny vaknade vid 8 så jag har sovit typ ingenting sen dess, blir bara lite små ledsen då han fått två sovmorgonar denna vecka och lovade att det nu var min tur.
Känner mig vissen med huvudvärk!
Han försökte med frukost på sängen men det kändest mest som han gjorde det bara för att jag förväntade mig det :(
Tänker inte göra mig i ordning i dag bara gå runt här hemma i mysdressen!!
Fick då jätte fint halsband och armband så det vart jag då glad över.

så tack älskling<3

Kan ju säga att det är jag inte precis bortskämd med under våra fem år ihop haha.


Tycker denna dag är lite överskattad!!
Det ska vara så romantiskt och gulli gull.........
Allt är rosa och hjärtformat.
Fan kollad på kort åt älsklingen men dom är ju så gulligt töntiga så jag fixade ett eget!
det är ju lättare att köpa till en tjej än en kille.




kortet jag fixade till min älskling


Visst det är bra att ha en dag man ska visa sina nära lite omtanke men det har gått lite överstyr!!
Mathias fick ett paket med godis och en lapp :)




....................................................................................................................................................

Fanny fick själv välja vad hon skulle ge sin far(visst hon fick inte välja presic vad som helst haha) 
Hon valde ut denna söta lilla kossa som han kan ha på sin nyckelknippa :P
tyckte det var roligare att hon fick välja själv än att jag skulle göra det!






mina presenter!!!



Vart extra glad över armbandet då jag hade ett sen förut som betydde mycket för mig MEN som jag tappat..........

Nu ska jag återgå till att ligga på soffan och känna mig som ett slo ;P



Bilder på min skrutt<3





FANNY FICK ETT LTET HJÄRTA SOM GÖR PUSSLJUD :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0