våran dag

Sista julklappen till älsklingen klar :))))
'synd' nog så såg min skitunge vad det var och hon är en riktig liten skvallerbytta haha.
Försöker intala henne att det var ett par byxor till hennes morbror(är inga byxor utan nått helt annat) så får se om hon tror på de?? ;P

Nu har vi tänt massa ljus överallt och Fanny har fått en jätte mysig belysning i hennes fönster så här hemma står mysfaktorn högt!!!
Ska rulla lite julköttbullar så det finns om det tar slut,min pappa ska göra sina goa och ta med,bästa köttbullarna om ni frågar mig!!
Men alltid bra å ha några extra,får ju även folk på mat på juldagen :)

Börjar även smått planera nyår :)


Är sååå jäkla snurrig och yr hela tiden,har ju låga blodvärlden så var iväg och tog nytt prov i morse.......
Läkaren ringde för nån timme sen,han var lite smått oroad och gav mig en hög dos på järntabletter till at börja med,kanske lär äta det jämt sa han eftersom jag har så lågt blodvärde direkt jag slutar med tabletterna.
Ja alltid är det nått!!
Ska föröska få i mig lite mat nu för har inte ätit nått i dag,gör ju inte yrseln bättre :P


Fannys belysning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0