Våran dag :))))

Haft en underbar dag med mina söta systrar<3
Min far,älsklingen,mitt bustroll,svärföräldrarna,Maddis,Millis med familj och en snabbvisit hem till mamsen nu på kvällen där vi hämtade mina bröder(dom och mathias bror ska sova här i natt).
Tror jag fick med alla :)))
Fanny är supernöjd med alla sina fina julklappar!!!!

Ätit massa god mat har man ju oxå så nu är man fetmätt.

Jag öppnade min presenter i går och jag är supernöjd<3
Fick en jätte fin ring av min underbaring,lite rädd att bära den bara..........  den var dyr<3
Fick även vinglasen jag önskade mig,en baileys ,näspluttar, en månadsängel och lite skojsiga vuxenleksaker ;P

Tack min babe<3


Fannys klappar:
Massa barbidockor,bilar,prinsessklänning,ponnysar,verktygslåda,liten dator,spis och köksredskap,plastglas,pulka,peruk,pengar,en gående höna(en skojsig pryl),halsband,en hamster som springer omkring,bok,pusssel,memory,tågbana,pärlplatta,skor,hårband,frisörset(sax,hårtork,å lite annat plock)
Och smink........har säkert glömt en del saker :P
Min skitunge fick ju en hel del denna jul<3


Bilder kommer det här......

















Nu blir det att slänga sig i soffan!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0